Ont..

Fyfan vad ont jag haft de senaste timmarna. Men tror inte bebis är på g. nej nej.Såhär ont har jag haft två gånger tidigare. Det hugger och ilar i hela nedre regionen. Fy in i helvete vad ont det gör!Tror ju inte det är värkar, för detta huggande kan hålla på i flera minuter. Känns inte det minsta som mensvärk heller.Har googlat lite och det verkar ju typ vara att ungen kommer åt en nerv eller att den håller på att fixera sig. Aja. Ont gör det iaf..Vill ha ut bebis nu. Idag är första gången jag blivit frustrerad och fått gråta för att jag vill ha ut bebis. Har haft en dag då jag varit extra svullen, lederna har gjort så jävla ont, stel som en pinne, inte fått ordentligt med luft.. blivit andfådd av att bara ligga och andas.. svettats som en gris. det har kliat hemskt på fötterna.. magen har varit i vägen osv osv.Nä om man skulle försöka sova då.. tror ju inte det blir någon bebis den närmsta tiden..

Kommentarer
Postat av: Bea

Och hur många timmar efter detta inlägget kom lilla killen? :)

2014-02-22 @ 23:46:44
URL: http://beatricejohansson.blogg.se

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0