morgonmage

Här ligger man som bäst och myser å fotar lillkulan. Gubben ligger bredvid mig och sover. Mitt i allt avfyrar han världens leende och småskrattar. Skulle verkligen vela veta vad han drömmer om! Vi ska iväg på en stund och hämta hem mercan. Den står hos Freddes faster i Kalix. Fredde har lånat hem en bil som han är sugen på att köpa. Så vi får se hur det blir med den saken. Sen är det kvällsjobb som gäller för mig. Blivit dåligt med jobb senaste veckorna.. Känner att novemberlönen kommer bli dålig.. Inte riktigt det jag önskat. Men men.Dags att få liv i gubben så vi hinner med allt innan vi ska åka. Tycker inte om att ha saker att göra innan jag börjar jobba..

Kommentarer
Postat av: Bea

Mys :) Hur långt gången är du nu?

2013-10-10 @ 12:52:24
URL: http://beatricejohansson.blogg.se

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0