vecka 9

Då har jag vaknat upp än en gång, det är en ny dag, men nu är det äntligen en ny vecka! Vecka 9. Bara tre veckor kvar tills det magiska vecka 12.. Illamåendet sitter fortfarande i och jag vågar inte stiga upp från sängen eftersom jag vet vad som väntar då. Fjärde natten jag sover som en kratta. Vaknar hela tiden och drömmer konstigt. i och för sig är tuttarna också en anledning till att jag vaknar. Av någon anledning har jag börjar envisas med att ligga på mage när jag sover. Ligga på mage - tuttarna kommer i kläm - ajajaj.Idag är jagt mindre rädd för missfall. Försöker tänka positivt. Nu är det vår tur. och idag ska jag få träffa läkare angående illamåendet. Hoppas verkligen att jag får något som funkar. Men aah, även om det inte skulle funka så spyr jag med glädje! Det är ju faktiskt ett steg närmare bebis! ååh vad jag längtar!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0