Tisdag

Glad tjej hära! Älskade gubben bestämde sig för att stanna hemma igår :) Imorse när hans larm gick igång så stängde han bara av och fortsatte sova, när jag en timme senare påpekade vad klockan var, så flinade han bara ;) Alltså, han stannar en dag till! Jag är nöjd och glad!Dessa drömmar alltså. Nattens dröm var inte alls bra och ilskan glödde inom mig när jag vaknade. Så fort Fredde vaknat till liv lite så berättade jag om drömmen. Han skrattade bara åt mig och tyckte att jag är knäpp! ;) Drömde att han börjat typ börjat hångla med en tjej som jag verkligen avskyr. Och jag kom på dem mitt i allt. usch och fyfan. Tur att det bara var en dröm ;) Han får bara pussas på mig ;) och lillräkan när den kommit ut ;)Magen putade ut för fullt i morse :) Hur mysigt som helst! Än så länge märker jag bara av bulan när jag ligger, men tror att den snart börjar komma fram när jag står också :)Längtar tills ultraljudet :) Fredde ska få sin vilja igenom, så vi vill veta vad det är för kön på lillräkan om det är möjligt :) Att få veta kön var det enda Fredde ville, annars låter han mig bestämma allt, så då tyckte jag att han borde få sin vilja igenom :)

Kommentarer
Postat av: Bea

Mys! :)

2013-08-22 @ 09:35:02
URL: http://beatricejohansson.blogg.se

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0