Ensamstående

Jag beundrar dem som är ensamstående! Kan väl i och för sig börja räkna in mig i den kategorin lite halvt med tanke på att Fredde bara är hemma var tredje vecka + helgen mellan arbetsveckorna..
Fyfan vad stark och envis man ska vara för att få saker och ting att funka när man är ensam..
Nu har jag en ganska snäll bebis, men nog var den här första dagen helt ensam varit lite tuff. Men inte så att jag velat ta hjälp av någon. Jag vill pröva på själv först och se hur det går :)
Kvällen var värst. Gossen var vaken, jag behövde duscha och elda, hundarna skulle matas och rastas.. Tackar högre makter för att vi var smarta som gjorde hundhagen! Hade annars inte orkat med hundarna.
Till imorn vet jag iallafall att jag måste börja elda tidigare för att jag ska hinna/orka med resten av kvällsbestyren :)

Imorn ska vi till Familjens hus för att gå på Babykalas :) Om nu inte min förkylning blir värre..
Verkar vara många bebisar som ska komma på kalaset :D Är ju lite halvt babyboom i Kalix i år!

Ska nu lägga bort mobilen och mysa ner mig bredvid min sovande son :)
oj så jag älskar denna lilla människa! <3




Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0