4 månader <3

Idag blir våran älskade son 4 månader! Känns så j*vla sjukt att han redan funnits hos oss i hela 4 månader!
Barn, det är meningen med livet <3 Älskar denna unge mer än något annat!
Tiden bara springer iväg. Herregud vad fort lillfisen utvecklas. Man hinner inte med.

Har börjat jobba smått igen, inte i hemtjänsten dock. Gått intro på korttidsenheten och hunnit avverka några pass där.
På söndag är Freddes semester slut och det är tillbaka till verkligheten. Som tur är så ska han bara plöja igenom två veckors jobb, sen kommer han vara hemma ytterligare två veckor, han ska nämligen vara pappaledig :) så när han kommer hem så går jag på mitt nattschema på korttids.

När jag gjorde två introdagar som var 7-16 så grät jag mig till sömns andra kvällen. Hade sådan fruktansvärd ångest för att jag lämnat Rasmus för jobb. Vet ju att han har det bra med Fredde, men jag har inte varit redo att lämna min älskade pojke :( Har gått lättare de dagar jag jobbat kortare pass. natt-intro som jag gick var också lite lättare, för då visste jag att Rasmus skulle ligga och sova, hag missar inte direkt något.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0