Söndag

5 dagar kvar nu!
Kan inte tiden gå fortare?!

Vaknade hyffsat tidigt idag. 8.30 steg jag upp. Gjorde ordentlig frukost med mannagrynsgröt och smörgåsar åt mig och Fredde :) Mumma!
Plockade lite i köket och fixade undan disken. Sen åkte Fredde iväg för att byta styrleden på gammelgoffen. Då kände jag att, nej, jag lägger mig på soffan och drar en pn! Satte larmet på en timme, men blev två ;) hehe.
Sedan jag vaknat har jag suttit i köket. Har en köttgryta som puttrar på spisen. Luktar gudomligt! Älgkött är ju det godaste! :) Hade helst velat ha i lite morätter och så i grytan, men jag fick komponera ihop något av det jag hade hemma. Var tvungen att tillaga köttet idag om det inte skulle bli förstört och jag orkade inte åka till Kalix för några rotfrukter ;) haha.

Tycker tiden går så sakta.. Är väl för att jag väntar på att bebis ska vela komma ut. Gruvar mig för hur veckan kommer bli eftersom Fredde åker iväg till Gällivare idag. huh.
Funderar på att baka lite semlor, bara för att få tiden att gå. Knäna gör redan ont av det lilla jag gjort idag, men jag klarar fasen inte av att bara sitta och glo!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0