Trötter

Idag har jag kört slut på huvudet, så förhoppningsvis kommer jag sova gott inatt ;)
For till Kalix för att jag skulle jaga en chef.. Gick inte så bra ;) Jag plockade upp Emilia, så for vi på Kids&Teens och köpte lite kläder till lillräkan :) Köper man lite då och då så behöver vi ju inte panikhandla en massa sen i februari ;)
Vi for och fika på Lyktan, riktigt mysigt :) och gott ;)
DjurMagazinet fick sig också ett besök, plockade på mig ben åt Lotus och nya bollar åt Taro :) Felix är så kräsen så han är liksom ingen ide att handla åt..
Vi var också iväg på hemligt uppdrag. Så nu hoppas jag att det uppskattas. Vi får väl se :) Jag hade åtminståne blivit både förvånad och väldigt glad om personen gjort detta åt mig :)

När jag kom hem kom jag på att jag inte frågat svärmor om dem kan ta ut pojkarna imorgon då jag ska jobba. Äntligen fick jag ett pass! Nåväl, slutade med att jag for till Granån och hämtade ett kg älgfärs och surrade ett tag :) fasen så gott med älgfärs! Tur svärfar jagar :) Björkfors älg, Mer ekoligiskt blir det inte ;)

Ska nu sticka lite på bebisfilten innan det är dags för sängen :)



En fräsig body jag köpte idag :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0