torsdag

Jävligt roligt alltså.. Har mest troligt åkt på en jävla förkylning. Var ju sjuk för bara några veckor sedan, så blir ju lagomt less nu när halsen bränner igen och näsan vill till att börja rinna.
Har försökt sova bort det, men sova är inte det lättaste när kroppen mår dåligt :( vaknar hela tiden eller sover ytligt..
Får hoppas det är borta till imorgon. Känner mig inte alls sugen på att bli av med en jobbdag! Vill ju jobba nu när jag lyckats få pass :( Sen hade jag och Fredde planer på att vi skulle på bio imorgon om han hinner hem i tid.. Nu verkar det som att han får komma hem till en sjukling :( Så jävla typiskt att jag blir sjuk när vi ska hitta på något! :(





Har inte haft pyjamas på ett tag, är för varmt under sommaren. Verkar som att pyjamaströjan har krympt sen jag använde den sist ;) För inte är det ju jag som blivit tjock?! ;) höhö

Kommentarer
Postat av: Bea

Haha kanske dags att köpa en ny ;)

2013-10-21 @ 14:21:23
URL: http://www.beatricejohansson.blogg.se

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0