Torsdag

Fyfan vilken mardröm jag haft.. Drömde att jag födde typ nu. Hemma. På toaletten. Bebis liksom bara gled ur mig. Eftersom det var för tidigt fick jag göra allt som stod i min makt för att hålla bebis vid liv tills ambulansen kom.. Bebis klarade sig inte. Den sorgen jag kände i drömmen var bland det värsta jag varit med om känslomässigt. Fyfan så tungt hjärta jag hade när jag vaknade. Sen kände jag lillräkan sparka till och insåg då att det bara varit en dröm. Vilken lättnad! Händerna har knappt lämnat magen sen jag blev väckt av telefonen. Lillräkan är lite morgontrött och rör sig knappt. Vill man se och känna ordentliga rörelser så är det sena kvällar som gäller ;)

Har inte alls kunnat somna om sedan sms började komma på telefon från bemanningen. Så nu funderar jag på om jag ska stiga upp eller göra ett nytt försök att sova.. Svårt val!

Kommentarer
Postat av: Bea

Usch då! Många drömmer ju mycket sjukt tydligen när de är gravida :)

2013-10-24 @ 11:08:27
URL: http://beatricejohansson.blogg.se

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0