Lördag

Tråkig dag. Men samtidigt så har jag ingen energi till att hitta på något heller.
Har städat toaletten, tvättat två maskiner med tvätt, plockat av köksbordet, städat diskbänken, tömt diskmaskinen och eldat.. Så jag har ju fått lite nytta gjort i alla fall, men något nöje kände jag ju inte direkt. Hade tänkt ta tag i vardagsrummet, men tror det får vara till imorgon. Helt plötsligt blev mina ögon så förbannat tunga igen.
 
I brist på energi så ska jag surfa in på ikeas hemsida och skriva inköpslista på vad vi ska köpa där i veckan :)
Hade ju egentligen bara tänkt köpa sådant som har med sova att göra, men tror vi plockar på oss så mycket som möjligt av det vi behöver, så vi förhoppningsvis inte behöver åka dit fler gånger, eller göra större inköp.
Betala räkningar kanske jag också borde passa på att göra. suck
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0