Fredag

Helt slut efter denna arbetsdag. Känns som att jag inte kommer orka jobba i hemtjänsten länge till.. Inte i den här gruppen iallafall. Att jobba 5 timmar och knappt hinna sitta ner, sen lunch en timme innan man nöter 4 timmar till, det börjar bli för tungt. Det där flängandet fram och tillbaka tar mycket energi. Men annars så trivs jag! Blir bara extra trött pga graviditeten. typ.

Middagen bestod av blodpudding. Inte direkt mättande, men snabbt tillagat + att jag måste försöka få upp mitt järnvärde lite. Hade Fredde varit hemma hade jag inte tvekat en sekund och hämtat skräpmat från Sangis! En pizza från Buffone hade inte heller suttit helt fel! ;)
Nu ska jag krypa ner i soffan och se dagens avsnitt av hem till gården som jag missat idag pga jobb ;)
Börjar längta mer och mer efter att få vara mammaledig :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0