Onsdag

Måste väl bara skriva ner några rader så jag sen kan gå tillbaka och minnas ;)
I måndags var vi på föräldraträff, vad man nu ska kalla det. Enligt barnmorskan får man ju nuförtiden inte kalla det föräldrautbildning, det har politikerna bestämt ;)
Aja. Var ju lite sisådär. Att presentera sig för en grupp människor är det värsta som finns. Tur att alla verkade tycka att det var lika jobbigt och var mer eller mindre röda i ansiktet ;)
Nu är det fyra träffar kvar, Fredde kommer tyvärr bara vara på två av dem
. :( En till nackdel med hans förbaskade jobb! :(
Har i alla fall tänkt att ändå försöka fara ensam på de träffar Fredde inte kan komma på :) Kan ju hända att man får nå nyttig information ;)

Jobbat tre dagar också, så nu är fogarna igång och spökar. Svärmor ska imorgon försöka hjälpa mig att fylla i ansökan om graviditetspenning. Borde egentligen gjort det för länge sedan, men det har liksom åkt ur huvudet på mig.
Känner att jag vill gå hemma om jag får den chansen, vila upp mig, få "boa" här hemma osv :) Börjar känna av ett starkt behov av att boa! ;)

Ska tigga till mig en fotmassage av gubben och se lite Prison break som vi börjat se igen ;)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0