Fredag

Denna dag har gått fort, samtidigt som den gått långsamt.. Har haft något att göra hela dagen, men smärtan i bäckenet har gjort att jag varit tvungen att sätta mig ner och vila väldigt ofta. Tur att det här onda för med sig något bra! Annars hade jag aldrig stått ut :)

Var egentligen tänkt att jag skulle åka in till Kalix och se om chefen fyllt i papprena och sedan handla lite. Men vaknade sent idag och termometern visade -12, då kändes det inte värt att sätta i motorvärmarn för det. Som tur är har jag en snäll svärmor, och turen att hennes grupp har kontor i samma lokal som där jag jobbar, så hon for förbi vårt skrivbord och där fanns ett kuvert till mig :) så då har svärmor tagit hem det :) skönt att jag slipper tänka på det nu! :)

I skrivande stund sitter jag och eldar och väntar på att gubben kommer hem :) Vet inte vad jag längtar mest efter, gubben eller pizzan han har med sig?? ;) höhö

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0