Fredag

Idag har jag och Fredrik varit tillsammans hela 4 ½ år !! Det går framåt. Eftersom jag inte har så mycket att berätta om så berättar jag något så intressant som hur länge vi varit tillsammans. Väldigt intressant.
Jag firar genom att sitta i min ensamhet och trycka i mig godis. Eftersom jag jobbar kväll imorgon så kommer jag varken ha tid eller ork till att trycka i mig godis, så det fick bli idag istället.
Ska även jobba söndag, en från gruppen ringde och frågade om jag kunde. Och det är väl självklart! :) Bemanningen ringde och ville ha in mig på tisdag, men bara någon timme innan hade jag fått en tid på labb för provtagningar, EKG osv osv, just den tiden då jobbpasset skulle vara. Går inte direkt heller att boka om provtagningarna då dem hade det fullsmockat på schemat och fick dubbelboka mig på tisdag morgon. Men men, min hälsa måste ju gå först, så enkelt är det.
 
Annars då?
Nä, har inget vettigt att berätta. Ska läsa klart lite bloggar och sedan ska jag fortsätta städa!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0