Pratar i sömnen

Inte nog med att jag sprattlar omkring som en fisk i sängen när jag sover, drömmer så jävla konstigt och vaknar femtioelva gånger per natt.. ja nu har jag tydligen börjat ha vilda diskussioner också!
När jag vaknade idag var jag ledsen, förbannad och sårad på Fredde. Såklart pga en dröm jag hade haft. Jag sover så ytligt och nu när jag drömmer känns det så verkligt. Så fast jag var förbannad osv på Fredde så var jag samtidigt förvånad över att han låg där. Ids inte gå in på drömmen, men det hade i princip tagit slut mellan oss i drömmen..
Började prata allvar med en sovande Fredde. Behöver jag påpeka att han inte förstod varför jag var irriterad? :p haha.
Nåväl. När han väl förstått att jag pratade om en dröm, då säger han att han då började förstå min vilda diskussion under natten/morgonen. Tyvärr kunde inte Fredde höra vad jag sa, var mest högt mummel :p haha.
Ska bli intressant att se hur länge detta fortsätter!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0