Onsdag

Ojojoj vad jag är glad idag..
NOT.
Eftersom jag sovit bort hela jävla dagen igår så kunde jag ju inte somna förrän efter fyra i natt..
Hade läkartid 10.00. Vaknade lite för sent, men hade hunnit komma i tid om inte Golfjäveln bestämt sig för att ha slut batteri. Inte första gången det händer.. Hände senast i fredags när jag stod på ica parkeringen, tur att Fredde var där då, för de var bara att sätta igång å putta fanskapet.
Nåväl. Fick tag på VC och fick en ny tid, tisdag.. Fem minuter senare ringde min läkare upp, hon var orolig och om jag ville så skulle hon klämma in mig idag 14.00! Jävlarns vad bra! Då återstod ju bara bilproblemet, jag tänkte på bussen, men när jag kollade på Ltnbd så går ju inte bussen förrän vid 15-tiden! Vilket skit, att det inte går bussar oftare..
Har en sån fruktansvärd tur att jag ska få lifta in med Gabbi! Ojoj, nog är det ju tur att jag har henne och att hon ställer upp!
 
Aja. Ska gå och jaga bort kattskrället som envisas med att sprätta näver över hela jävla huset..
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0