Fredag

Dagen började med att jag försov mig lite. Fast vi kom inte sent, tror vi var där nästan prick halv tio. Det enda som blev lidande var min hygien, hade tänkt hinna duscha på morgonen men det fick jag hoppa över ;p haha.
Emilia, hennes valp och Daniel plockade vi också upp, då Emilia också skulle vaccinera sin vulpis :)
Jag hade tur, veterinären kunde snabbt kolla på åtminståne Taros problem. Fick med en rengöring, så nu får vi hoppas på att pojkarna blir bättre :)
 
Efter veterinären åkte vi snabbt och gjorde lite ärenden innan vi åkte hem.
 
Fredrik är och jobbar.. Hoppas nu på att han kan låta bli att jobba extra nästa vecka, även om han tycker det är roligt att köra skogsmaskin. Han har 4 veckor semester och han har nu jobbat 3 av dem, även om det bara varit kvällar per vecka, men man hinner ju inte göra ett skit dessa dagar då han börjar 14.00..
 
Får se hur det blir..
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0