Förbannad.

Äntligen är dagen här då Fredrik kommer hem. Ska bli skönt att ha honom hemma i en hel vecka!
Dock är jag inte så glad som jag skulle kunna vara..
Under natten satt jag och gjorde de absolut sista skolarbetena, och skickade in dem. Glädjen var stor. Klockan var vid halv tre på natten. Tänkte börja lägga ner för kvällen, läste aftonbladet för att varva ner och bara känna det där lättade lugnet inom mig.
Vad händer?
Jag får oväntat besök. Blir förbannad.
1. Man kommer inte till folk, med hög bas i bilen, kvart i tre på natten!
2. Vet man inte om personen man är ute efter är hemma eller är vaken, ge fan i att åka dit. Ring före i så fall, men normalt folk ringer inte vid den tiden heller, om man nu inte är 100% säker på att personen i fråga brukar vara vaken vid den tiden.
3. Man ber om ursäkt och är inte uppkäftig. Det är inte jag som gjort fel och är totalt IQ befriad när det gället vett och etikett.
4. Jag hade kunnat ligga och sova vid den tiden, kanske skulle börja jobba sju på morgonen. Nu var det ju en jävla tur att jag inte skulle iväg och jobba på morgonen. But still.
5. Lotus är känslig, han vaktar nog mycket under dagen och skäller för minsta lilla ljud. Nätterna är dem lugna tiderna. Han har nu skällt hela natten och kommer garanterat göra det i flera nätter till. Där rycker flera nätters oavbruten sömn.
 
Nu sätter jag stopp. Nu får det fan vara nog. Tänker inte sitta tyst längre. Skiter jävlart fullständigt i vad folk kommer tycka om mig, om mitt liv kommer bli förstört, det finns ju ändå inte så mycket att förstöra. Men jag tänker inte acceptera den här skiten längre.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0