Måndag

Det har inte blivit många timmar på sömnkontot senaste två nätterna. Förra natten snarkade Fredde så att jag höll på att bli galen. Somnade inte förrän vid 3-tiden. Vid sju var jag tvungen att gå på toa och kunde sen inte somna om pga hans snarkningar. Då gav jag upp och satte mig i soffan och stickade ;)
Denna natt hann jag somna före Fredde, men vaknade till före 6-tiden och inte kunnat somna om, Fredde snarkade och bebis bestämde sig för att ha karateträning precis då. Oftast är det bara mysigt när bebis rör sig, men ibland sätter lillen igång och sparkar som tusan på ställen där det är obehagligt, speciellt lite snett mot höger revben ;p

Idag ska vi till Happis och jaga de sista julklapparna. Vi funderar på att möta upp svärföräldrarna på ikea och äta julbord med dem :) Men vi får se hur vi gör med den saken :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0