Kämpigt

Jag börjar vara för gravid för att orka med sånt här.
Det jag egentligen borde göra är att vara hemma och vila bort bäckensmärtan, pyssla med bebisgrejer. Bara ta hand om mig själv och magen, vila och ta vara på den sista tiden då jag bara har mig själv att ta hänsyn till - om man bortser från hundarna och Fredde.
Men i nuläget fungerar inte mitt liv så. Arbetsförmedlingen vill ha ut mig på praktik + skickar massa jobbanvisningar = stress.
Sen händer det en massa nu, något som jag inte vill gå in på, men hemskt är det. Ingen annan verkar bry sig, så jag har tagit på mig den tunga uppgiften att få allt i rullning. Har suttit i telefonen flera timmar idag, försökt komma fram till hur jag ska gå till väga. Nu vet jag på ett ungefär vad jag ska göra, så imorgon får vi se vad som händer.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0