värdelöst..

är så arg och ledsen på mig själv. två arbetspass klarade jag av, idag skulle varit mitt 3e och sista. sen är vikariatet slut.
vad händer?
jag får något feberliknande på kvällen. svettas som en gris och hjärtklappning.
under natten har jag frusit, inte svettats, men fredde säger att jag varit förbannat varm över hela kroppen..
nu efter att jag sovit några timmar till så svettas jag iaf, känner mig varm.
kände mig så hemsk när jag ringde på morgonen och sjukanmälde mig IGEN.. nu får detta ta slut. jag behöver ju jobba nu som mest! vill inte att det bara är fredde som kommer betala för bebisgrejer, det känns inte rätt om det måste bli så..

Kommentarer
Postat av: Bea

Jobbigt att må skit, men de är bara några månader kvar och så värt det när det väl är över! :) Kram

2013-08-12 @ 09:23:41
URL: http://beatricejohansson.blogg.se

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0