Alltid alltid alltid

Alltid är det nå jävla skit. Har tydligen dragit på mig UVI nu också. När jag vaknade på morgonen kände jag ingenting, men det blev värre under dagen. Kunde till slut inte stå ut längre så hann just och just till Hälsocentralen innan det stängde. Skönt att slippa mögla på akuten. Även skönt att dem är extra noga med odling av urinprov och behandling när man är gravid!
Fredde fick sig ett gott skratt i bilen när jag satt där helt förstörd, och tyst för mig själv muttrar "nu föds väl ungen med en arm som sticker rakt ut från pannan.." haha. Får skratta åt det själv nu när jag tänker på det ;) Måste verkligen ha sett roligt ut i Freddes ögon ;)
Nu när jag känner mig lite bättre kommer vi nog ta oss en cykeltur med hundarna till svärisarna i Granån som vi planerat :)



Bild från tidigare i veckan då jag hämtade cykeln från gamla huset och behövde på med mig lite grejer + hundar ;) resulterade i att jag satte två cykelkorgar. nu har jag endast den främre som båda pojkarna ryms i :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0