Tisdag

Ingen idé att blogga, mitt liv är ju inte så intressant.
Andra dagen jag är hemma från praktiken, känns urtråkigt, då jag verkligen trivs på KVC!! Men min mage pallar inte trycker. Praktik 8-15, ibland längre om det kommer in något intressant. Sen ska jag hem och ta hand om djuren, städa och plugga halvt ihjäl mig. Sen depression på det.
Min mage har sagt upp sig, helt enkelt.
Igår morse vaknade jag med magont.. :( När jag rapade så kunde jag känna smaken från söndagens middag, vilket betyder att min mage är för stressad för att kunna smälta maten. Sen har jag börjat tugga dåligt nu när jag är så stressad..
Det känns som att jag inte hinner andas.. Jag blir så apatisk och ligger bara på soffan hälften av tiden. Vet inte vart jag ska ta vägen, vart jag ska börja, hur jag ska börja osv. Kortslutning uppe i hjärnkontoret.
 
Nä. Ska väl ta och ringa upp farfar.
Mitt gamla sim-kort är spårlöst försvunnet, letade som en dåre igår. Beställde ett nytt och det kom idag! Snabbt jobbat Halebop! Börjar nästan vara sugen på att säga upp mitt Telia abonnemang.. Saftig räkning jag fått alltså! Ändå har jag knappt använt telefon, så fattar inte vad de är dem tar betalt för.. Måste ringa och höra med dem..
Aja. Ringa farfar var det.. Måste bara orka byta tillbaka till Telia kortet.. Måste verkligen få mig en till telefon, funkar inte att hålla på och komma ihåg att kolla upp Halebop kortet med jämna mellanrum. Nu har jag t.ex missat att farfar ringt mig för 2 dagar sedan..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0