Tisdag

Tog mig friheten och tog ledigt från skolan idag. Sovit som ett rövhål i natt igen så mitt huvud skulle ändå inte få in något under genomgången på skolan.
Måste ändå in till Kalix och hämta ut mitt paket, skolböcker.. Fast det borde finnas tre böcker till, lite roligare böcker ;)
Funderar på om jag ska hämta dem nu eller sen.. Och är som sugen på att ta med mig Lotus ut på en promenad på stan, men vet inte om jag orkar.. Han är ju inte van att gå på stan och kan bli "tokig" till och från. Kanske lika bra att vänta med en stadspromenad tills jag har mer ork till att bråka med honom :)
Måste ta och fundera på hur jag ska lägga upp min dag..
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0