Onsdag

Trött, trött, trött..
Ställde aldrig något alarm idag, Taro brukar ju ändå väcka mig efter nio genom att slicka mig i ansiktet. Idag valde han att inte göra det av någon anledning, så vi blåste på till halv ett då Fredrik ringde.
 
Är riktigt nere igen, både igår och idag.. Tänk att jag idag hade gått in i v.20.. Känns som att jag ska gå sönder.
Vet inte vem jag ska prata med om detta. Har så mycket tankar och frågor.. Många säger att dem förstår, men jag tror inte det. Den som inte varit med om samma sak som mig, den personen kan inte förstå hur jag känner..
Mina gamla problem är tillbaka igen också. Söka hjälp igen eller ge upp? Förbannades värdelösa kropp och hormoner. Andra gnäller över att dem har mens, och jag saknar min.
Vet inte om jag orkar hålla på och springa på vårdcentralen igen..
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0