Torsdag

Det märks både på mig och hundarna att det är torsdag idag.. Jag känner mig stressad med att få det städat och fint tills Fredrik kommer hem, samma sak varje torsdag.. Men min kropp har inte lärt sig att han inte kommer hem på torsdagar längre..
Hundarna har sina vanliga hjärnspöken som kommer på torsdagar, de lyssnar extra noga mot vägen för att höra om de kommer en bil, och ibland får de för sig att någon kör in på gården och blir helt galna :p haha.
Nej, vi får "glatt" vänta till imorgon.

Är superstressad när det gäller skolan. Vet inte hur jag ska hinna med allt. Jag hinner verkligen inte ta hand om hushållet, hundarna och skoluppgifter samtidigt.. Det går fan inte. + att jag sista plugg veckan kommer att vara iväg på intro på nya jobbet. Så de kommer bli skolan eller hushållet som blir lidande, hundarna kommer alltid i första hand..

Var idag iväg till nya jobbet för att lämna in mina betyg och hämta schemat. Men när jag väl kom dit så hade jag ju så klart glömt betygen hemma! Jävla pucko huvud alltså.. Den här stressen gör att jag glömmer saker hela tiden, går aldrig en dag utan att jag glömmer något! Sen är jag extra klantig och ofokuserad..
Men men..

ska nu gå och kolla om spagettin kokat klart.. Har varit väldigt duktig den här veckan med att äta frukost, lunch och middag! :) Det betyder att jag vaknat hyffsat tidigt varje dag denna vecka! *klappar på huvudet*..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0