Tisdag...

Idag är jag bitter.. Eller är jag de? Lite smått iallafall skulle jag tro..
Jag tänkte en mening som jag tänkt så många gånger förr, men den här meningen har aldrig tagit så hårt som den gjorde idag.. Idag var det som ett slag i magen och.. ja. Jag ids inte gå in på de. De är för personligt.
Men jag börjar bli trött nu.. så jävla trött..
Jag är less på falska människor, som ljuger och snackar en massa skit. Okey om man snackar skit, men när man ljuger folk rätt upp i ansiktet. Det fullkomligt avskyr jag. speciellt när man glömmer bort sin första historia och sedan berättar den om på nytt med stora förändringar som inte går att missa.. Ja, då börjar jag undra hur den personen är funtad.

Börjar känna mer och mer att jag vill flytta. Orkar inte med de här längre. Samma sak händer om och om igen.
Måste man vara bättre än andra hela tiden?

Vill börja om på nytt. Har hunnit bli för mycket under de här få åren här i Kalix.
Jag trivs, men ändå inte.


Kommentarer
Postat av: Emma

Är nog likadant vart du än bor. Kasta dom som snackar skit å ljuger på soptippen, såna vänner ska man inte ha :) byt umgänge så blir nog allt bra :)

2012-05-11 @ 23:24:31
URL: http://emmaaap.blogspot.com

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0