Tisdag

Idag blir Lotus hela 2 år! Helt sjukt hur fort tiden har gått.. Känns som att de var förra sommaren vi hämtade honom!
Lotus kunde göra mig tokig till och från under valp tiden. Nu kan jag inte komma ihåg när han senast gjorde något "dumt" :) Han är nu min bästa kompis, Felix också så klart! :)
Lotus känner av mitt humör. När jag känner mig nere kommer han alltid och lägger huvudet i mitt knä och tittar på mig med sina fina ögon :)



Idag ska jag åka in till Kalix. Måste in på apoteket en sväng. Tänkte då ta med mig hundarna och stadsträna med dem :) Ska fara in på DjurMagazinet med Lotus så han får sig en present ;)
Måste bara fixa fram något som jag kan lägga över baslådan som Fredrik nu satt in i kombin.. Vill inte att hundarna ska råka trycka sönder basarna :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0