Söndag

Det har verkligen varit skönt att ha haft Fredrik hemma över en vecka! Vi har inte fått så mycket vettigt gjort, men det gör inget. Vi har bara myst för fullt :)

Idag var en extra mys dag :) Fredrik brukar aldrig annars vela ligga kloss i mig i sängen, det blir för varmt för oss båda :p haha. Ingen av oss tål värmen riktigt. Senaste 2 veckorna har vi sovit med fönstret öppet.
Men iallafall. Idag var det lite småkyligt i sovrummet, så Fredrik la sig väldigt nära mig, med huvudet på min axel. Sen låg vi under samma täcke också :) Ibland är det mysigt att göra sådant som man aldrig annars brukar göra :)

Tänkte nu hoppa i duschen. Har bestämt mig för att ligga i sängen senast tolv.
Imorgon är det "hemligt" uppdrag som gäller ;) Är sjukt nervös. Men det kommer gå bra. Dock hade jag hoppats på ett svar NU, då de andra inte kan vänta länge till... Får ta och försöka få ett svar imorgon helt enkelt..


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0