Måndag

Jag vill blogga, men har absolut inget intressant att skriva om.
Min vardag är fruktansvärt tråkig. Mitt liv har blivit väldigt tråkigt och händelselöst..
Mitt liv kommer bli mer händelselöst nu när Fredrik ska börja på ett nytt skift.. När han börjar på de skiftet kommer enda ljuspunkten vara hans lediga vecka..
Under de här året om Fredrik jobbat i Gällivare har jag hunnit vänja mig vid att vara ensam under veckorna. Har ibland varit väldigt ensamt, men jag har kunnat leva med det. Först nu som det känns extra jobbigt, då jag inte mår så bra pga en grej som jag inte vill gå in på. Jag tänker på den grejen hela tiden och de gör mig väldigt ledsen i perioder.. Hoppas verkligen på att det löser sig snart, för jag orkar inte länge till.
Som tur är börjar jag snart jobba. Då får jag lite annat att tänka på och kommer träffa nya människor.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0