Måndag

Gubben min åkte för två timmar sedan :( Känns redan sååå tomt utan honom! Vi har ju knappt hunnit ses i helgen då jag jobbat så mycket :( Och nu kommer han inte hem förrän på söndag kväll.. Känns lite surt att jag är ledig som mest just denna vecka också.. Aja. I slutet av juli så kommer Fredrik gå på semester! Längtar!
 
Sitter och försöker samla krafter till att börja med lite sysslor här hemma.. Hittills har jag bara fått igång en laddning med tvätt, som i skrivande stunt blivit klar! Piper för fullt inne på toaletten! ;) hehe.
Vill ut och fortsätta måla, men de är så mulet ute så jag vet inte om jag vågar.. Måste spana in väderleksrapporter och se hur de ser ut på väderfronten ;) Om inte annat kanske jag tar tummen ur det berömda hålet och går till vedbodan och fortsätter fixa upp där inne, de har liksom stått still ganska länge på den fronten nu.
 
Ska väl se klart de här avsnittet av Gossip Girl innan jag bestämmer mig för vad jag ska börja med. Väntar även på att telefonen ska ringa. Ringde vårdcentralen i morse, men de har tydligen inte tid att ringa upp förrän efter halv tre! Känns ju lite små surt att behöva vänta så länge..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0