Torsdag

Humöret är inte bättre idag. Jag är inte lika arg och bitter längre, de har utvecklats till något annat. Vet inte vad jag ska sätta för ord för de känslorna..
 
Nå, annars har jag tagit en lååångt sovmorgon. Om man nu kan kalla det sovmorgon när jag vaknat femtioelva gånger i natt och sovit oroligt. Måste ha snurrar runt nå fruktansvärt för mitt och Fredriks täcke var helt ihopsnurrade, Fredriks kuddar låg mitt på sängen osv. Så här vild brukar jag inte vara när jag sover..
 
Nu blir det en snabb middag, korv med bröd, sen ska jag åka iväg till Kalix.. Jobbar kort kväll igen. Känner mig inte ett dugg taggad eftersom jag inte är på så bra humör.. Sen gör magen fortfarande ont.. Men bara bita ihop..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0