Sovrum

Det kliar i inrednings fingrarna!
Vi har beslutat oss för att vänta med att göra klart köket. Först ska vi byta taket, om vi hinner så ska brädfodringen bytas. Vi har lite planer för fönstrena också ;) Måste se om jag hittar någon inspiration till det ;)
 
Nästa stora projekt kommer att vara sovrummet. Tidigare så målade vi bara om det för att slippa den gräsliga tapeten. hehe.
När vi väl kommer igång så ska väggarna rivas och nya skivor sättas upp. Spackel går inte att rädda de där väggarna som är nu, de bubblar bara upp och lossnar, ser förjävligt ut i sovrummet..
För att få så mycket plats som möjligt i vårat pyttelilla sovrum kommer vi att göra oss av med sängen vi har, den går bara ha på ett sätt, saknas typ 1 dm för att kunna ha den efter kortsidan.. Så vi ska bygga en egen sänggavel och försöka få oss en skön säng ändå.
Jag har tvekat med val av färg på väggarna, gardiner, små pinaler osv. Sakta men säkert har jag börjat få fram en bild på hur jag vill ha det, så nu kliar det verkligen i fingrarna! Vill sätta igång NU!
Tänker vitt, grått, ljus lila och silver! Möjligtvis liiite svart.
 
En bild som gett mig massor med inspiration och ideer! Bilden är lånad från google eller styleroom, minnet det sviker!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0