Måndag

Håhåjaja.
Jobbat hela dagen, 7-17.. Gick bra iallafall. Hade mycket tid över där på slutet och åkte in till lokalen för att få debitera i lugn och ro och bara ta det allmänt lugnt. Tjiii fick jag! Hann inte mer än komma in på lokalen så ringde larmtelefonen och det var bara att vända på klacken och hoppa in i bilen igen :p hehe.
 
Har parkerat arslet i soffan för ett tag sedan.. Sitter och funderar på hur fan jag ska hitta orken till att börja plugga. Hade gjort upp ett så fint plugg schema men har inte gjort ens börjar med de, så nu måste jag göra om hela schemat igen.. Eller bara köra, rättare sagt. Kan fan inte vänta längre nu!
Känns inte roligt att jobba så här mycket som jag gör denna vecka, och sen veta att jag måste börja plugga så fort jag sätter foten genom dörren när jag kommer hem..
aja. Är huvudet dumt får man ju lida..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0