Onsdag

Vad kan man säga om denna dag?
Vaknade av väckarklockan som står i köket, vid 7.45.. Hade stoppat mobilens alarm på 7.00 men det visade att mobilen stängt av sig under natten. Jävla skräp mobil som håller på och tjorvar ibland..
Kom till skolan i tid ändå. Skönt.
Varit till Happis en sväng med Gabbi och Elias :) Lika trevligt som vanligt :)

När jag kom hem satte jag igång och lagade mat. Köttfärsbiffar, massor av stekt lök, och så sås och potatis till det :) Annars så har jag inte varit så jätte förtjust i köttfärsbiffarna jag gjort, när jag använt pulversås. Nu gjorde jag såsen helt själv, oooh så gott det blev!! Imorgon blir det att äta det igen, och jag längtar! ;)

Vet inte om jag håller på och bli sjuk eller vad som är fel.
Har haft ont i nacken i några dagar, har gissat på att det beror på att jag sovit på något konstigt sätt. Men när jag lagade mat började jag känna mig väldigt hängig och nacken blir bara värre och värre. Fryser gör jag också även om jag eldat lite så det är 22 grader i huset..
Tur att jag inte har något viktigt som behöver göras förrän nästa vecka.. Skulle väl egentligen behöva plugga, men eftersom jag mår som jag gör just nu så skjuter jag upp det tills imorgon. Hoppas jag mår bättre då. Vill inte heller bli sjuk nu när Fredrik kommer hem imorgon :(


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0