Lördag

Något jag verkligen avskyr är att fara och handla utan att veta vad det egentligen är man ska handla. Mjölk var det enda jag hade i huvudet.
Blev på väldigt dåligt humör medans vi var på ica.. Fredrik frågade vad vi skulle äta. Han borde vid det här laget ha lärt sig att jag hatar att stå i en affär och försöka komma på några maträtter. Bad honom själv komma på något gott, men det enda förslag jag fick var makaroner och korv eller spagetti och baconsås. Urk.
Fredrik plockade på sig falukorv och makaroner så han kan göra matlådor imorgon. Icket att jag sätter det i munnen. Är så fruktansvärt less på den maten.
Så nu sitter jag här och funderar på vad man ska äta.. Är så less på all mat vi gör. Senaste halvåret har vi i princip ätit samma maträtter varje helg. Pasta carbonara, hemmagjorda hamburgare, makaroner och korv, Skrovmål från Sibylla, osv osv..

Nej. Ska väl gå och smörja in mig med mer tigerbalsam medans jag fortsätter fundera på det här med mat..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0