Vanlig tisdag

hoh vilket jävla tjat de har varit om alla hjärtans dag.
Är som vilken dag som helst för mig.
I och för sig så är jag ingen romantiker, inte Fredrik heller för den delen ;p haha. Fast jag fick ett väldigt gulligt sms av Fredrik när han slutat jobba :) <3 De är inte ofta det händer :)
Det är tur att Fredrik är som mig på den punkten. Skulle verkligen inte orka hålla på och gulligulla hela tiden och försöka hitta på romantiska saker :p

Vad har hänt idag då?
Varit på lektion.
Var hem och fixade lunch, åt och var ute med hundarna i blåsten en stund..
Åkte hem till Gabbi och var där en stund :) Var alldeles för länge sedan man träffade henne så man hade lite "Gabbi abstinens" ;) haha. Fick se deras supersöta lilla bebis! Ojojoj. Är sjukt hur man alltid glömmer bort hur små de liven kan vara, men ack så söta!
Man blir så förbaskat bebissjuk när man ser de små liven ;p hehe.
Nå. När det var dags för Gabbi med familj att äta middag åkte jag hem, kände att jag verkligen behövde sätta igång och plugga :) Hade egentligen tänkt plugga direkt efter jag kommit hem från skolan, men det var så länge sedan man träffade Gabbi så jag gjorde ett undantag och satte plugget i andra hand :)
Så aa. Suttit i 4½ timme och plugga, och tadaa, jag är klar med arbetsområdena! Nu ska det vara renskrivas och så är det bara att läsa på :)

Hade tänkt se Prison Break filmen, men tror det får vänta tills imorgon, eller till torsdag.. Ska höra med Fredrik först ifall han har hunnit se den :) Mysigare att ha han hemma när man ser film :)
Blir väl ett eller två avsnitt av unga mödrar, sen är det sängen som gäller.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0