Torsdag

Vaknat till och från sedan halv 7. Mitt huvud var helt inställd på att Fredrik skulle komma hem på morgonen istället för kvällen :) hehe.
Någon gång efter nio ringde min mobil, var stackars Fredrik som stod ute på bron och kunde inte komma in eftersom han inte hade med sig någon nyckel ;) haha.
Gjorde frukost åt oss båda, sen såg jag hur trött Fredrik var så jag bäddade ner honom i soffan :) Ska vänta ett tag till innan jag väcker honom :) Tror jag går ut på en promenad med Lotus och sedan väcker gubben som snarkar i soffan ;)

Yepp. Ska ta och förbereda mig och Lotus för en promenad. Nu när det bara är -14 ute ska jag passa på och busa ordentligt med Lotus när vi är ute :) Tror att jag till och med ska kasta mig själv i djupsnön när vi kommer hem från promenaden och köra en brottningsmatch med Lotus, de skulle han nog tycka är roligt! :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0