Tisdag

FY.... FAN!!! Vad jag är less på denna jävla snö.
I morse när jag vaknade var det nära att jag började gråta när jag såg att det kom ännu mera snö. Vill börja gråta nu också när jag ser att det börjat snöa IGEN.
Inte har jag emot snön i sig, men jag verkligen HATAR att vara ensam under veckorna och inte få hjälp med ett jävla skit. Först ska jag ta hand om allt här hemma, hinna plugga och "underhålla" hundarna. Sen kommer ju pricken över i:et när den där jävla snön faller ner, då ska jag ut och skotta bort skiten också. Då blir det alltid något annat som blir lidande. Är jobbigt att skotta bort så mycket snö, så då blir det ingen städning, och det ser ut som fan här. Sen vill jag inte göra annat än att sova så jag slipper se skiten här inne, då blir det inte att plugga.
Orkar fan inte med den här skiten längre. Vill inte vara ensam om allt nå mer. Less less less less..

Har en lång lista med saker som måste göras idag, men kommer fan inte bli gjort. Har istället skickat en massa jobbansökningar lite överallt och hoppas på att jag kan få ett vikariat i sommar. Får väl se, med min tur så får jag ingenting.
Är helt slut i huvudet efter att ha suttit och funderat och knåpat ihop alla ansökningar.
Vill bara sova. Orkar inte med att göra något idag, men jag måste.
Känns för tillfället som att jag kommer bryta ihop totalt.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0