Onsdag

Plugg plugg plugg..
Ska göra arbetsområde 8 och 9.. När jag började insåg jag att jag börjat på 9:an.. Nå, spelar ju egentligen ingen roll vilket område jag börjar med, men tvångstanken i mig skäller på mig för att jag gör i fel ordning ;p haha.
Håller nu på och läser om gallsten. Insåg då en grej.
Egentligen så är Lchf kanske inte så bra för mig, då jag har gallsten i släkten, läste att det kan vara ärftligt, och fet mat är något som kan framkalla gallsten.. Oops. Inte så smart få att äta enligt lchf då? Njaa.. Nå, jag hade ju inte tänkt köra detta så länge ändå, så jag hoppas det går bra.
Bara för att det kan vara ärftligt, att min mommo och mamma haft det, betyder det ju inte att just jag får gallsten också..

Nå, nu fick jag ur mig den tanken. Back to plugg.

Kommentarer
Postat av: Anna

lchf är en livsstil å ingen diet . slutar du kommer du ju gå upp i vikt igen.

2012-02-09 @ 10:30:29

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0