Lördag

Usch så less jag är.
Har knappt kunnat plugga, humöret är inte alls bra. Kan inte alls koncentrera mig.
Ska egentligen på möte imorgon, men man får inte direkt några bra förklaringar till vart mötet ska vara. Mejlade en person för flera dagar sedan, men inte fått något svar. Nu när jag frågade på facebook sidan så blev jag inte ett dugg smartare.
Jag måste vara efterbliven helt enkelt.
Känner för att lägga ner skiten innan jag ens har börjat. Som vanligt är man för snäll och vill ställa upp och hjälpa till, engagera sig i något man tycker är roligt, men så blir det bara ett stressmoment till slut.
Har nog mycket att tänka på, så har verkligen inte tid att bli irriterad över de här också och börja stressa med att komma på vart jag ska befinna mig imorgon.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0