Lördag

Ännu en vaken natt.. fy fan vad jag är less på att inte kunna somna på kvällarna.. Är trött hela dagarna, men när det börjar bli kväll och dags för sängen, då blir jag mitt i allt pigg och hittar på en massa annat onödigt att göra..
På måndag ska jag då ringa vårdcentralen, för så här kan jag inte ha det längre.. Hela mitt liv blir liksom förstört..
Försöker nu plugga för att hålla mig vaken, men de får mig ju bara att gäspa mer.
Städa skulle jag också behöva göra, men det är kroppen för trött för.. *suck*
Aja. Frukost nurå kanske?
 
Jag har en mössa när jag sover ^^
Ont gör det också när bakbenen har trasslat in sig i håret..
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0