Kvällsångest..

Jag borde låta bli, men det går inte. Efter allt om hänt den senaste tiden så gör det fruktansvärt ont när jag gör om samma misstag.. Jag vill inte minnas, vill inte tänka på det sättet som jag gör.
Det är mig det är fel på, ingen annan.
Fan så ont det gör. Känns som att hjärtat slår tungt och hur mycket jag än andas så känns det som att jag inte får någon luft. Ångest kallas det.
Längtar till måndag.. Vill bara veta vad som kommer att hända med allt. Vet inte hur jag ska göra. Börjar bli tokig.. Orkar inte med dessa ångestattacker längre.
Orkar inte ångra mina gamla beslut..
Vill inte minnas.
Vill inte komma ihåg mina dumma misstag.
Kan det inte vända nu? Kan inte jag få känna på den där lyckan? Ha ett liv som bara flyter på för en gångs skull, utan en massa motgångar?
Vet inte vart fan jag ska hämta energi ifrån. Min är helt slut.
Jag behöver hjälp.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0