Torsdag

Provet blev gjort idag. Tycker att jag, jämfört med förra gången, gjorde väldigt bra ifrån mig. Så får jag inte godkänt nu, då ger jag upp. Jag har gjort det jag kunnat, mer kan jag inte göra.
 
Försöker komma igång och plugga inför morgondagens lektion, men orken finns inte. Igår kväll kände jag mig hängig, kände mig bättre på morgonen när jag vaknade, men efter tolv tiden så började jag känna mig dålig igen, matt i kroppen, små täppt i näsan, får torrhosta hela tiden osv. FAN. Precis det jag behöver just nu. Säkert därför jag håller på att bli sjuk, pga all jävla stress.
Städa skulle jag också behöva göra.. När ska jag få tid till det?

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0