Torsdag

Hade verkligen svårt att somna inatt.. Hur jag än låg så spände det och gjorde ont i axlarna. Men lyckades somna efter att ha vridit på mig ett antal gånger. Gick ju inte direkt snabbt att vända sig, men det gick..
Vaknat halv tio idag. Har sovit så få timmar de senast dagarna så en liten sovmorgon behövdes. När jag varit inlagd har jag sovit ca 4 timmar, men vaknat titt som tätt. Vid 6 tiden har sköterskan kommit in för att ta prover, blodtryck, temp osv. Sen har det inte blivit så mycket sömn under dagen.
 
Fredrik har åkt till Gällivare i morse.. Så nu är jag ensam. Han kände att han inte har råd att vara ledig fler dagar, och jag förstår honom.. Fredrik har redan ställt upp för mig så mycket, så hade inte hjärta att hålla honom kvar hemma..
 
Än så länge är det inte bara att glömma och gå vidare. Fick idag ringa för att höra så att ultraljudstiden blivit avbokad. Som jag misstänkte så har dem på Sunderbyn inte avbokat den tiden. Men nu är det åtminståne gjort.
Ska på en stund ringa till försäkringsbolaget och höra om man får ut någon slags ersättning för det här..
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0