Tisdag

Bygglovet kom igår! Enda tråkiga med det är ju att Fredrik är i Gällivare och kan inte vara hemma och bygga.. Men men. Man kan inte få allt här i världen :)
Fredrik sa igår kväll att muraren kommer redan idag, förhoppningsvis kommer Kjell hit och tar hand om muraren, för jag har koll på någonting som har med skorstenen att göra :p haha.
 
Annars då?
Pluggandet flyter på! 5 timmar lyckades jag få ihop igår. Bestämde mig för att avsluta där, även om jag hade kunnat fortsätta. Jag är en sån person som ska sluta medans det flyter på, annars försvinner motivationen till nästa gång.
Idag börjar skolan, ska på ett tag börja åka mot Kalix. Känner mig inte direkt taggad, men ska bli skönt att börja skolan igen ändå. Har varit en stressig sommar, knappt kunna slappna av när jag varit hemma.
Jag hoppas verkligen att jag skärper mig med skolan och pluggar lite hårdare, men ska absolut inte ta ut mig helt.
Vi får se hur det går, helt enkelt.
 
Bemanningen ringde mig idag. Ville ha mig att jobba på torsdag. Får se hur det blir med den saken, måste först se hur jag går skola, för skolan går först. Borde egentligen vara hemma hela torsdagen och plugga inför fredagens prov, men som vanligt behöver man ju pengarna som jobbet ger.
Aja. får se hur det blir där också.
 
Ska nu börja fixa mig klart. Vill inte komma sent, som jag annars har en tendens att göra :)
 

Var i helgen och lät hundarna bada :) Lotus var den enda som plaskade runt i vattnet självmant och ville absolut inte kliva upp ur vattnet när vi skulle åka hem :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0