Terapi..

Har kört en liten terapi här hemma idag.. Nät shopping..
Blev en del från Gina tricot.. Inget märkvärdigt.
Hittade även en bok som ingår i min favorit serie, så den har jag också klickat hem.
Får se om det blir något mer.
Något plugg har inte blivit av idag heller. Har inte klarat av att sätta mig med böckerna, tankarna far iväg direkt. Nätshopping är mycket bättre, t.ex. kläder, då sitter jag och funderar på olika "outfits". Heminredningsprylar, då funderar jag på vars de prylarna skulle passa här hemma osv.
Vi får se när jag blir mig själv igen. Just nu känns det riktigt långt borta..
Imorgon måste jag verkligen plugga, annars är det lika bra att hoppa av hela utbildningen..

Kommentarer
Postat av: Också ledsen

Hej!
Jag lider verkligen med dig. Akutopererades den 22a augusti, vänster äggledare borttagen. Jag fick komplikationer efter operationen och fick stanna på sjukhuset fem dagar sedan sjukskriven två veckor. Ska jobba på måndag är det tänkt. Slickar såren i ensamhet nu. Ont i magen, ont i hjärtat. Och framför allt ångesten och oron. Deppigt som tusan.
Maila gärna om du vill prata lite med någon i samma situation, vi kanske kan följa och stötta varandra tills vi lyckas plussa igen?

2013-09-02 @ 22:31:22

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0