Onsdag

Jag hade lagt upp en väldigt bra studieplanering för denna vecka, men jag har redan förstört den. Efter läkarbesöket och lunch, så somnade jag på soffan. Så jävla typiskt mig att somna på soffan!
Hade idag tänkt plugga som ett psyk till provet imorgon, har ju några timmar på mig, men motivationen är borta..
Har börjat bli negativ igen och känner att det är fruktansvärt onödigt att plugga till provet, kommer ändå inte att få godkänt.
Läkarbesöket blev jag inte klokare på. Fick en ny tid om tre veckor, så vi får väl se om jag blir klokare då.
Nå men. Ska väl ta och fixa mig middag nu då. Lika bra att äta tidigt så att jag kommer mig fortare i sängen sen på kvällen.
Vill ha min htc tillbaka nu, nu, nu. Hur jävla lång tid måste det ta egentligen? Redan första dagen utan min htc höll jag på att bli tokig på min gamla Sony Ericsson..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0