Måndag

Måndag, måndag..
En dag till, sen är mitt schema slut. Men har fått någon extra dag verkar det som. Blir skönt att ha några kronor extra som kommer in på kontot.
Är helt slut. Helgen har varit tung! Sen är jag trött i kroppen, har vi haft mitt första gympass idag! Fick ett träningsprogram som ser lite barnsligt ut, men de är en början! Som killen där borta sa, att de är lika bra att börja smått, så att jag inte tycker att det blir för mycket och jobbigt, så att jag tröttnar direkt.
Efter genomgången satt jag och väntade på Fredrik som hade sin genomgång efter mig :) Sen satte vi igång, jag körde igenom mitt program och Fredrik gjorde de han ville, han har ju tränat i många år förut så han vet vad han ska göra :) Blev en hel del crosstrainer och cykling också :)
 
Aadå. Får väl se hur detta blir ;) Måste bara fixa mig nå bättre kläder som går att gymma i :) Byxorna jag hade idag kändes bara som att de var ivägen!
 
Snart blir det kväll för min del, är så trött!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0